Productruil
Heb je iets verkeerds ontvangen? Lees hier hoe je het kunt omruilen
Als je een verkeerd product hebt ontvangen, een defect artikel, of per ongeluk een verkeerd product hebt besteld, kun je dit snel en gemakkelijk omruilen.
Volg gewoon de onderstaande stappen om ervoor te zorgen dat de omruiling zo eenvoudig en snel mogelijk verloopt:
- Neem contact met ons op via [email protected] met je order-ID (de letters uit je orderbevestiging).
- Voeg bewijsmateriaal toe in de vorm van foto's en video's (bestanden tot maximaal 1MB).
- Leg de reden uit voor de retourzending of de omruiling.
Zodra we je e-mail hebben ontvangen, zal ons ondersteuningsteam er zorg voor dragen. Wij reageren binnen 24 uur op werkdagen. De meeste retourzendingen en omruilingen worden binnen enkele dagen afgehandeld.
Retourzending
Het is belangrijk dat je retourzending het volgende bevat:
- Alle artikelen die je wilt omruilen.
- Je order-ID met een duidelijke vermelding of je het artikel wilt retourneren of omruilen.
Omruilbeleid
Als je een verkeerde artikel, maat of kleur hebt besteld, of als er een verkeerde is verzonden, neem dan ook contact op met onze klantenservice. Laat hen weten dat er een fout is in je bestelling.
Je wordt verzocht een of meer foto's van de fout te sturen, zodat onze ondersteuner kan beoordelen wat de beste oplossing zou zijn.