300 DAGEN RECHT VAN RETOUR
1-2 DAGEN LEVERING
GRATIS VERZENDING VANAF €69
250.000 DEENSE GEBRUIKERS ONS

Meer dan 15 jaar ervaring
met Mac, iPhone, iPad & IT

Los oplaadprobleem op met iPhone/iPad

Krijg je een foutmelding op je iPhone of iPad bij het opladen, dan kan dit in 99% van de gevallen het probleem oplossen. Het probleem zit meestal op 8-pins Lightning-kabels en de foutmelding gaat meestal als volgt: Accessoire wordt niet ondersteund, Deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet met deze iPhone

Foutmelding bij het opladen van iPhone, iPad en iPod


Als je problemen ondervindt bij het opladen van je Apple iPhone, iPad of iPod met Lightning- of 30-pins kabel, kan deze gids je misschien helpen het probleem op te lossen.

De foutmelding gaat vaak als volgt:

"Deze kabel of accessoire is niet
gecertificeerd en werkt mogelijk niet
met deze iPhone"


De foutmelding verschijnt omdat de verbinding tussen de telefoon en de kabel niet goed genoeg is, wat komt door vuil, stof, vetresten enz. Op de kabelkop en de laadpoort van je apparaat.


Deze foutmelding komt vaak op kabels die niet door Apple zelf zijn geproduceerd. Zelfs als je originele Lightning- of 30-pins kabel werkt, betekent dit niet dat de foutmelding niet kan voorkomen, omdat er een verschil is in hoe gevoelig originele en niet-originele kabels zijn.
 


 
Zo los je het probleem op:

1. Maak een doek of wat keukenpapier vochtig

2. Veeg de kabelkop schoon, zodat eventueel vuil en vet niet meer op de kop zitten.

3. Stof en vuil moeten worden verwijderd uit de laadpoort van het apparaat. u kunt deze video volgen van Anders van Mac-kabels (de video is in het Deens).

Soms krijg je de foutmelding "Het accessoire wordt niet ondersteund" in plaats van de foutmelding
"Deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet met deze iPhone."
Hier moet je proberen de bovengenoemde oplossingen te volgen, aangezien we vaak merken dat het ook werkt.

We weten hoe frustrerend het kan zijn om op een luchthaven, trein, auto, etc. te zitten en stroom te missen, om dan deze foutmelding te ontvangen.
Velen concluderen dat dit komt omdat de kabel kapot is en niet meer werkt, maar gelukkig is dit niet vaak het geval.

We hopen dat deze gids het probleem oplost zodat je de foutmelding niet meer krijgt als je je iPhone, iPad of iPod oplaadt.